Päivystys
Päivystysnumero on tarkoitettu käytettäväksi vain sellaisissa tapauksissa, joissa asia on kiireellinen ja selkeästi haittaa asumista tai kiinteistön toimintaa!
Huomaa kuitenkin, että järjestyshäiriöissä, rikosoikeudellisissa tapauksissa ja tulipalotapauksissa tulee soittaa yleiseen hätänumeroon 112.
Jos asiasi ei ole kiireellinen ja se ei haittaa asumista tai kiinteistön toimintaa, voit tehdä huoltokutsun.
Huoltomies ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian arkipäivinä kello 8-16.
Huomaa, että vasteaika kiireellisille vikailmoituksille on 1-3 arkipäivää.
Kiitos ymmärryksestäsi ja ole yhteydessä tarvittaessa huoltomieheen.
Missä tilanteessa soitat JSM Kiinteistöhuolto Oy:n päivystykseen?
Päivystys auttaa, kun tilanne vaatii nopeaa kiinteistöhuollon toimintaa, mutta ei ole hätäkeskukselle kuuluva asia:
-
vesivahingot ja putkirikot
-
oven avauspyynnöt
-
rikottujen ikkunoiden/lasien korjaus
-
kiireelliset kiinteistön turvallisuutta vaarantavat tilanteet
Soita aina kiinteistösi huoltoyhtiön tai isännöitsijän ilmoittamaan päivystysnumeroon.
Missä tilanteessa soitat hätäkeskukseen 112?
Soita aina 112, kun on kyse todellisesta hätätilanteesta:
-
tulipalo tai savua, liekkejä näkyvissä
-
onnettomuus tai vakava loukkaantuminen
-
äkillinen sairaskohtaus (rintakipu, hengitysvaikeus, tajuttomuus jne.)
-
väkivallan uhka, pahoinpitely tai meneillään oleva rikos
-
hengenvaara (esim. hukkumisvaara, jäänyt alle, vakava sortuma)
-
vakava luonnononnettomuus tai vaarallinen kemikaalivuoto
Hätäkeskus hälyttää paikalle poliisin, pelastuksen tai ensihoidon.

